ad

14.02.2011


Labels:

Maku Wita


Witam wszystkich na moim blogu. Jak sama nazwa wskazuje poświęcony on będzie szeroko pojętym mediom. 
Co to oznacza? Przede wszystkim niemal niewyczerpane źródło inspiracji dla mnie, które zaowocuje mnóstwem ciekawych tekstów dla zachwyconych nimi czytelników :)
Tematyka bloga obracać się będzie wokół marketingu, kampanii reklamowych i ciekawych trendów obecnych w mediach zarówno tych tradycyjnych, jak i tzw. "nowych".

Na początek zapraszam do sekcji nazwanej dumnie Moje publikacje. Można tam odnaleźć teksty mojego autorstwa, zamieszczone na branżowym portalu Marketing przy Kawie, który wszystkim gorąco polecam!

W dziale Linki, który wraz z biegiem czasu będzie systematycznie się powiększał, będzie można odnaleźć adresy najciekawszych moim zdaniem stron poświęconym tematyce zbliżonej do MakuMedia, a przy okazji będące dla mnie źródłem informacji.

Zachęcam wszystkich czytelników do wyrażania opinii i komentowania - zapewniam, że cenzura nie będzie tu uskuteczniana i nawet negatywne komentarze nie będą usuwane. Pozwolę sobie jedynie usuwać spam oraz nieuzasadnione wulgaryzmy.

Jeśli możliwość komentowania okaże się niewystarczająca, w zakładce Kontakt znajduje się adres mailowy.

To chyba na początek wszystko. Jeśli ktoś dotarł do końca tego nieco nudnego z zasady wstępu, to jest spora szansa, że zostanie na MakuMedia na dłużej.


Czego sobie i wszystkim życzę.

Maku


Źródło zdjęcia: Wieden + Kennedy Amsterdam

0 comments:

Prześlij komentarz