ad

2.03.2011


Labels: ,

Powtórka z rozrywki


Kontynuując cykl reklam, które odcisnęły na nas największe piętno. Wywarły największe wrażenie. Zadziwiły. Wprawiły w zachwyt. Dziś będzie kolorowo. Bardzo kolorowo.


Reklamy bardzo często kojarzą się nam z natarczywością. Ich nachalność i wchodzenie z butami w niemal każdą sferę naszego życia często budzi w nas odruch obronny. Warto jednak pamiętać, że niektóre z nich to małe dzieła sztuki, które wprawdzie nie przestają ani na moment być komercyjnym komunikatem, ale jednak mają w sobie tak wiele uroku i pozytywnej energii, że są w stanie poprawić nam humor nawet w pochmurny dzień.

Oto wielokrotnie nagradzany, podziwiany, oglądany i chyba wszystkim bardzo dobrze znany spot Sony, w którym głównym bohaterem jest skacząca żabka oraz ćwierć miliona kolorowych piłeczek. W tle San Francisco i Jose Gonzalez.



Spot ten okazał się tak wielkim sukcesem, iż nie tylko przełożył się na sprzedaż telewizorów Bravia, ale doczekał się kilku kontynuacji.

W tym spocie postanowiono efektownie przemalować osiedle. W rytm muzyki klasycznej dokonuje się eksplozja barw zmieniająca szarą rzeczywistość w tęczowy świat.



Ostatnią z cyklu reklam telewizorów Bravia jest następująca, w której to kolorowe, plastelinowe króliczki przemierzają miasto.



A która z odsłon tej kampanii zrobiła na Was największe wrażenie?


Źródło: www.sony.com

2 comments:

Magdalena on 2 marca 2011 20:01 pisze...

zdecydowanie pierwsza :) zdecydowanie :)

Maku on 2 marca 2011 22:55 pisze...

Tak właśnie przypuszczałem :)

Prześlij komentarz