ad

Moje publikacje

Moje teksty można również znaleźć na portalu Marketing przy Kawie.

Miniaturyzacja w służbie marketingu - małe jest piękne, czy duży może więcej?


Stalking na Facebooku - niebezpieczeństwa czyhające w mediach społecznościowych


Styl jest ponadczasowy - nowa odsłona kampanii Dior J'adore


Kreatywna podróż windą - inspirujące wykorzystanie windy jako nośnika reklamowego


Przytul się do misia - kampania społeczna przeciwko wykluczeniom


W prasie - nie znaczy płasko - kolejny zestaw drukowanych reklam.


Na dwie strony - reklama prasowa, która naprawdę skutecznie przyciąga uwagę.


Śniadanie według Actimela - reklama wypalona na śniadaniowym toście.


Głupi ma zawsze dżinsy - nowa odsłona kampanii Be stupid marki Diesel.


Puzzle z awatarów - ciekawe wykorzystanie Twittera w kampanii reklamowej Jeep'a.


Przystanek na ambient - reklama na przystankowych wiatach.


Uwolnij strumień kreatywności - kolejny sposób na wyrażenie samego siebie.


Gotowi do lotu, czyli jak bezpiecznie i z humorem przetrwać długą podróż.


Chaos się nie poddaje - czyli, co czyha na Twoje auto.


Reklamy pełne życia - przyroda w służbie reklamy.


O wiatrach dyskretnie - jak mówić o "tych" sprawach w reklamie?


Polizać wspomnienia dzieciństwa - czy producent lodów może jeszcze czymś zaskoczyć?


Komunikacja zakodowana - o kreatywnych możliwościach wykorzystania fotokodów.


Reklamowe piętno na udach - o atrakcyjnych miejscach na reklamę.


Chopin gra na nerwach - kontrowersje wokół komiksu.


Lady Gaga Superstar - reklamowe wcielenie ikony popkultury.


Uśmiech Matki Teresy, czyli co Gandhi, Mandela i Matka Teresa mają wspólnego z reklamą.


Śmiały wybór bohatera - flirt wybitnych aktorów z reklamą.


Grupowe faux pas - o najnowszej kampanii Groupona.


Gwiazdy na etatach kreatywnych, czyli co Lady Gaga wie o fotografii.




Mama w szoku - konflikt pokoleń w służbie sprzedaży.




Marka po fuzji - i co dalej?


Heineken buduje opowieść - siła pierwszego wrażenia.


Ciekawy przypadek Teda Williamsa, czyli amerykański sen jednak możliwy.


Reklama na lodzie - ale w pełni kreatywnych sił.


Świąteczna gorączka - szał zakupów, ciężarówki Coca-Coli i święty Mikołaj.


 Świat bez dymka - o skutkach zaostrzenia ustawy antynikotynowej.