ad

4.04.2011


Labels: ,

Resoraki rządzą!


Dziecko jest w każdym z nas. Bez względu na to ile mamy lat. Będąc na zakupach często zachowujemy się jak dzieci w sklepie z zabawkami, które domagają spełniania ich zachcianek. Dlaczego więc nie wykorzystać tego w reklamie? Dziś przykład reklam pokazujący, że mężczyźni nigdy nie przestają być małymi chłopcami.


Każdy prawdziwy mężczyzna jako dziecko miał wyjątkową słabość do resoraków. Godziny spędzone na zabawie mijały błyskawicznie, a ten rodzaj spędzania czasu praktycznie się nie nudził. Oczywiście najciekawsze były symulacje efektownych wypadków, a co zamożniejsi chwalili się specjalnymi rampami, na których autka wykonywały spektakularne pętle.

Sentyment do tego rodzaju zabaw postanowił wykorzystać producent zabawek Hot Wheels i przygotował niezwykłe outdoorowe instalacje, które z pewnością przywołają wspomnienie beztroskich czasów obserwowania miniaturowych samochodzików.

Olbrzymie billboardy ilustrujące ten koncept ustawiono w Meksyku: 



a wspomnianę rampę w stolicy Kolumbii – Bogocie:



Jeśli ktoś ma mimo wszystko wątpliwości, do kogo skierowane są powyższe reklamy, poniższy filmik powinien je ostatecznie rozwiać:


W końcu po latach wszyscy ojcowie będą mogli, bez poczucia niestosowności swojego zachowania, beztrosko bawić się małymi samochodzikami, kupionymi oczywiście dla ich pociech ;)

Warto jednak pamiętać, że bezpieczeństwo jest najważniejsze, a czujne oko stróżów prawa czai się wszędzie  i nigdy nie wiadomo kiedy znienacka pojawi się umundurowany funkcjonariusz by wlepić nam mandat za przekroczenie szybkości ;)






0 comments:

Prześlij komentarz